Raty 0%

Jak kupić na eraty?

1. Wybierz towar i złóż wniosek

Dodaj towary do koszyka i jako formę płatności wybierz eRATY Santander Consumer Banku (Bank).

W e-Wniosku o kredyt na zakup towarów i usług (e-Wniosek) dostosuj do swoich potrzeb okres kredytowania i wpłatę własną, uzupełnij wymagane przez Bank dane, a następnie złóż e-Wniosek i oczekuj na decyzję kredytową Banku.

Jeżeli nie uda Ci się dokończyć wypełniania e-Wniosku, będziesz mógł do niego wrócić korzystając z linku, jaki wyślemy do Ciebie na podany w e-Wniosku adres e-mail.

2. Zapoznaj się i potwierdź warunki Umowy o kredyt

W przypadku otrzymania pozytywnej decyzji kredytowej, Bank udostępni Ci dokumentację kredytową w wersji elektronicznej (pliki PDF). Zapoznaj się z nią i zaakceptuj na stronie e-Wniosku

3. Potwierdź swoją tożsamość

Bank umożliwia Ci potwierdzenie tożsamości na jeden z wybranych przez Ciebie sposobów:

  • Poprzez przelew 1zł

Wykonaj przelew zwrotny o wartości 1 zł na rachunek i w sposób wskazany przez Bank w e-Wniosku.

Jest to najszybszy sposób, który - w zależności od dostępności Twojego banku - może potrwać nawet jedynie kilka minut.

Niezbędne szczegóły do wykonania przelewu znajdziesz na stronie e-Wniosku.

lub

  • W obecności pracownika firmy kurierskiej

Kurier przyjedzie do Ciebie pod wskazany w e-Wniosku adres i zweryfikuje Twoją tożsamość na podstawie dokumentu tożsamości wskazanego w e-Wniosku.

Pamiętaj! Kurier jedynie weryfikuje Twoją tożsamość, dlatego nie przekazuj mu  żadnych kopii dokumentów.

 4. Dostawa towaru

Po pozytywnej weryfikacji danych potwierdzających Twoją tożsamość Bank informuje e-sklep o możliwości wydania zamówionego towaru.

Sprzedawca skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia warunków dostawy zakupionego towaru i dokonania ewentualnej wpłaty własnej, jeśli taka została przez Ciebie zadeklarowana.

Pamiętaj! Warunki dostawy towaru opisuje Regulamin każdego z e-sklepów.


 

Porzuciłeś lub przerwałeś e-Wniosek?

Jeśli po podaniu swoich danych kontaktowych e-Wniosek zostanie przerwany istnieje możliwość, że skontaktuje się z Tobą konsultant Banku w celu pomocy przy dokończeniu wypełniania e-Wniosku. Infolinia Banku może się z Tobą kontaktować w godzinach od 8:00 do 21:00. Możesz również samodzielnie skontaktować się z infolinią pod nr tel.: 71 773 28 47 (koszt połączenia wg taryfy operatora).

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl