Jak kupić na eraty?
1. Wybierz towar i złóż wniosekDodaj towary do koszyka i jako formę płatności wybierz eRATY Santander Consumer Banku (Bank). W e-Wniosku o kredyt na zakup towarów i usług (e-Wniosek) dostosuj do swoich potrzeb okres kredytowania i wpłatę własną, uzupełnij wymagane przez Bank dane, a następnie złóż e-Wniosek i oczekuj na decyzję kredytową Banku. Jeżeli nie uda Ci się dokończyć wypełniania e-Wniosku, będziesz mógł do niego wrócić korzystając z linku, jaki wyślemy do Ciebie na podany w e-Wniosku adres e-mail. |
|
2. Zapoznaj się i potwierdź warunki Umowy o kredytW przypadku otrzymania pozytywnej decyzji kredytowej, Bank udostępni Ci dokumentację kredytową w wersji elektronicznej (pliki PDF). Zapoznaj się z nią i zaakceptuj na stronie e-Wniosku |
|
3. Potwierdź swoją tożsamośćBank umożliwia Ci potwierdzenie tożsamości na jeden z wybranych przez Ciebie sposobów:
Wykonaj przelew zwrotny o wartości 1 zł na rachunek i w sposób wskazany przez Bank w e-Wniosku. Jest to najszybszy sposób, który - w zależności od dostępności Twojego banku - może potrwać nawet jedynie kilka minut. Niezbędne szczegóły do wykonania przelewu znajdziesz na stronie e-Wniosku. lub
Kurier przyjedzie do Ciebie pod wskazany w e-Wniosku adres i zweryfikuje Twoją tożsamość na podstawie dokumentu tożsamości wskazanego w e-Wniosku. Pamiętaj! Kurier jedynie weryfikuje Twoją tożsamość, dlatego nie przekazuj mu żadnych kopii dokumentów. |
|
4. Dostawa towaruPo pozytywnej weryfikacji danych potwierdzających Twoją tożsamość Bank informuje e-sklep o możliwości wydania zamówionego towaru. Sprzedawca skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia warunków dostawy zakupionego towaru i dokonania ewentualnej wpłaty własnej, jeśli taka została przez Ciebie zadeklarowana. Pamiętaj! Warunki dostawy towaru opisuje Regulamin każdego z e-sklepów. |
Porzuciłeś lub przerwałeś e-Wniosek?
Jeśli po podaniu swoich danych kontaktowych e-Wniosek zostanie przerwany istnieje możliwość, że skontaktuje się z Tobą konsultant Banku w celu pomocy przy dokończeniu wypełniania e-Wniosku. Infolinia Banku może się z Tobą kontaktować w godzinach od 8:00 do 21:00. Możesz również samodzielnie skontaktować się z infolinią pod nr tel.: 71 773 28 47 (koszt połączenia wg taryfy operatora).